Ремарка: наш погляд на події

За чесну владу

Туристичний бренд Чигиринщини обирають народним голосуванням
02 квітня 2015, 12:15 Друк

Кращий варіант туристичного знаку Чигиринщини можна обрати впродовж тижня – до 9 квітня включно, на головній сторінці сайту ГромЧе. Проголосувати можна лише раз. Знак, що визначать найпривабливішим, буде зображено на чигиринській сувенірній продукції, одязі, рекламних носіях.

Привабливий та впізнаваний знак  Чигиринщини створюють у рамках проекту відродження козацького краю, який ініціативна група на чолі з громадською діячкою Наталією Нетовкіною презентувала на початку березня. Провідні дизайнери України створили кілька достойних варіантів, у кожному з яких обіграні найбільш зрозумілі асоціації, пов’язані з Чигирином – гетьманська столиця Богдана Хмельницького, козацтво. До вибору пропонують п’ять довершених варіантів.

Кожен із знаків несе потужне смислове навантаження, а символи, що закладено в їх основу, мають прямий стосунок до козацьких часів. Так, мальтійський хрест символізує лицарські чесноти. Чотири напрямки його променів вказують на головні християнські цінності – розважливість, справедливість, силу духу та утримання.  Водночас обриси хреста – це зображення бастіону козацької фортеці Чигирина з плану Патріка Гордона, а лекавиця (укорочена геральдична фігура у вигляді букви W) – знак Богдана Хмельницького, присутній і на його гербі.

– Ми запрошуємо Вас долучитися до процесу створення бренду Чигиринщини, і будемо Вам вдячні за ваші відгуки та рекомендації, – сказала голова Громадянського руху «За процвітання Черкащини» Наталія Нетовкіна.

До речі, варто і знати про відмінності між гербом та брендом місцевості. Герб – це візуальна констатація минулого, він не має рекламних цілей, і апелює винятково до славної історії і давнини. В той час як бренд Чигиринщини символізує можливі напрямки розвитку майбутнього: насамперед це туризм, екологія.

Пілотний проект відродження Чигиринського району став результатом Сесії стратегічного розвитку в Чигирині, проведеної 7 лютого. Далі до проекту долучилася Києво-Могилянська бізнес-школа, яка проведе на Чигиринщині в травні навчальні модулі.


AddThis Social Bookmark Button  Порекомендувати друзям
 

Додати коментар

Якщо Ви знайшли у тексті статті помилку, виділіть її та натисніть комбінацію клавіш Ctrl+Enter

Коментарі публікуються у відповідності до правил попередньої модерації (читати)

  


Ви на сторінці: Головна Стрічка новин Туристичний бренд Чигиринщини обирають народним голосуванням