Ремарка: наш погляд на події

За чесну владу

Бренд Чигиринщини, найімовірніше, постане у червоно-чорних кольорах
10 квітня 2015, 18:18 Друк

Сьогодні завершується голосування за кращий варіант туристичного бренду Чигиринщини. Оголошений Громадянським рухом «За процвітання Черкащини» конкурс тривав з початку квітня. Як свідчать попередні результати, беззаперечним лідером симпатій став варіант туристичного знаку, виконаний у традиційних українських кольорах – червоному та чорному. На адресу організаторів конкурсу надійшло чимало коментарів від чигиринців – пиша ГромЧе.

– Знакові системи,символи, кольори – це моє хобі. Я давно вже займаюся вивченням семантики символів і мушу сказати, що найбільш органічно і вдало у якості брендового знаку виглядає червоно-чорний варіант, – вважає чигиринець Микола Красовський.

На його думку, сама ідея зображення знаку у вигляді хреста є досить вдалою, а чотири його промені можна ототожнити із сторонами світу. Чорний,червоний та білий кольори, у яких виконано варіант бренду якнайкраще розкривають суть Чигиринщини як осердя національної ідеї.

– Чорний колір символізує чорнозем,українську землю за яку споконвічно боролися і яка також є атрибутом волі. Червоний колір символізує любов. У цьому випадку – любов до землі, до Батьківщини. Це також колір крові, колір первинної енергії, активності,пробудження, відродження, початку, руху, боротьби,патріотизму, досвітнього світанкового вогню. Не варто забувати що для Черкащини сонце сходить в Чигирині. Це найбільш східний район області, – міркує Микола Красовський. – Не випадковим є і вертикальне розміщення кольорів – це українське “Інь та Янь”,уявно і абстрактно-бойове розфарбування.

Вдалим чигиринець вважає і слоган “Місце Сили”.

– Він абсолютно вірний – лаконічний. Несе у собі потужний посил, – вважає пан Микола. – Дуже хороша ініціатива – розробити та впровадити чигиринський бренд. Адже Чигиринщина – край безмежних можливостей, ніким на разі не реалізованих.

Черкащани ще мають час підтвердити або ж змінити статистику – проголосувати за кращий бренд Чигиринщини можна до 23.00 цього дня на головній сторінці ГромЧе.

Нагадаємо, що створення та впровадження туристичного бренду Чигиринщини є одним із етапів проекту відродження козацького краю, який ще в березні ініціювала громадська діячка Наталія Нетовкіна.


AddThis Social Bookmark Button  Порекомендувати друзям
 

Додати коментар

Якщо Ви знайшли у тексті статті помилку, виділіть її та натисніть комбінацію клавіш Ctrl+Enter

Коментарі публікуються у відповідності до правил попередньої модерації (читати)

  


Ви на сторінці: Головна Стрічка новин Бренд Чигиринщини, найімовірніше, постане у червоно-чорних кольорах