Ремарка: наш погляд на події

За чесну владу

Українці почали частіше скаржитися на інтернет-магазини
20 квітня 2018, 16:57 Друк

Статья6 ОбложкаПротягом минулого року кількість скарг на інтернет-магазини збільшилась утричі. Про це журналістам на всеукраїнському форумі у Києві повідомив начальник відділу департаменту захисту прав споживачів Держпродспоживслужби Олег Кобельков, передає кореспондент УНН.

“Якщо у 2013 році кількість скарг на роботу інтернет-магазинів складала 3,2% загальної кількості всіх скарг, то у 2016 їх було вже 4,8%, тобто кількість скарг зросла у півтора рази, а у 2017 — 6,5%. При цьому за 9 місяців 2016 року Держпродспоживслужба отримала 468 скарг на роботу інтернет-магазинів, а в 2017 — уже 1275 скарг (тобто кількість скарг збільшилась майже у 2,7 рази — ред.)”, — сказав Кобельков.

За його словами, питання роботи інтернет-магазинів є великою проблемою.

“Закон чітко вимагає, що перед тим, як придбати товар, ми маєте ознайомитись з тим, хто вам продає товар, де він знаходиться, як вам, у разі якщо товар неякісний, реалізувати своє право на повернення товару. Деякі недобросовісні бізнесмени навмисно не вказують цю інформацію. У результаті ні споживач, ні контролюючий орган не зможе знайти такого підприємця, щоб притягнути його до відповідальності”, — додав начальник відділу департаменту захисту прав споживачів Держпродспоживслужби.


AddThis Social Bookmark Button  Порекомендувати друзям
 

Додати коментар

Якщо Ви знайшли у тексті статті помилку, виділіть її та натисніть комбінацію клавіш Ctrl+Enter

Коментарі публікуються у відповідності до правил попередньої модерації (читати)

  


Ви на сторінці: Головна Стрічка новин Українці почали частіше скаржитися на інтернет-магазини