Ремарка: наш погляд на події

За чесну владу

Вафлі стали найпопулярнішою випічкою в Україні
03 вересня 2018, 10:08 Друк

maxresdefaultВнутрішньоукраїнське споживання вафель в 2017 році на 96,9% забезпечується вітчизняними виробниками, і тільки 3,1% припадає на частку імпорту. Про це повідомляють експерти Pro-Consulting.

Особливістю ринку вафель є те, що даний продукт не вважається товаром першої необхідності. Тому при зменшенні купівельної спроможності населення, попит на вафлі падає. Це стало однією з причин зниження виробництва вафель в 2014-2015 роках. Іншими негативними чинниками стали: скорочення поставок на ринок РФ, втрата виробничих потужностей на підконтрольних територіях, зниження рентабельності з-за падіння курсу гривні.

При виборі конкретного вафельного товару покупці керуються власними смаковими перевагами, що ґрунтуються на минулому досвіді, а також рекомендаціями з боку. Вафлі більше купують жінки, традиційно закуповують продукти для сім'ї. Також їх придбання часто відбувається під впливом миттєвої емоції, наприклад, для підняття настрою.

У людей з активним способом життя популярні вафлі в упаковці, так як вони добре підходять для швидкого споживання «на ходу». Споживачі з невеликим рівнем доходу охоче купують вафельну продукцію економ-сегмента на вагу. Це дозволяє їм мати недорогі солодощі до чаю, кави або інших напоїв. Пік споживання вафель в Україні припадає на осінньо-зимовий період, повідомляє UBR.


AddThis Social Bookmark Button  Порекомендувати друзям
 

Додати коментар

Якщо Ви знайшли у тексті статті помилку, виділіть її та натисніть комбінацію клавіш Ctrl+Enter

Коментарі публікуються у відповідності до правил попередньої модерації (читати)

  


Ви на сторінці: Головна Стрічка новин Вафлі стали найпопулярнішою випічкою в Україні