Ремарка: наш погляд на події

За чесну владу

Олександр Чуприна: «Пане Ткаченко, у відставку кроком руш!»
24 листопада 2014, 14:09 Друк

На адресу «Ремарки» надійшов відкритий лист координатора громадського руху "За чесну та ефективну владу" Олександра Чуприни до голови Черкаської обласної державної адміністрації Юрія Ткаченка: 

«Прочитав у "Прочерку"  публікацію під заголовком "Бізнес-партнер губернатора відремонтує дитсадок за 3 мільйона".Стаття смілива і дуже актуальна. Символічним є те,що вона з'явилася саме 21-го листопада,в річницю Майдану та Революції гідності. Викладена інформація не є сенсаційною, про подібні тендерні махінації суспільство досить інформоване. Разом з тим, вона є просто шокуючою, адже описані корупційні дії творяться у дуже тяжкий для України  період. В той час, коли країна знаходиться у стані війни і мобілізує всі резерви задля збереження суверенітету і цілісності держави, коли в бюджеті області не вистачає коштів на заробітну платню лікарям та вчителям, обласною виконавчою владою укладається угода на реконструкцію дитячого садка на суму 3 мільйона  400 тисяч з фірмою близькою до голови ОДА, а не з іншою компанією яка запропонувала ціну 2  мільйона 700 тисяч гривень. Цього разу ділки бізнес-групи губернатора хочуть вкрасти мінімум 700 тисяч гривень, а причетність до цього самого Ю.Ткаченка видна неозброєним оком. Описане "Прочерком" тільки одна з видимих частин айсбергу. В  дійсності ж, масштаби корупції в області значно більші і з кожним днем  зростають у геометричній прогресії. Головна причина полягає у тому, що нинішній обласний керівник  далекий від цінностей Майдану, інфікований вірусом корупції та тяжко хворий синдромом дефіциту совісті. Стверджую це відповідально зі знанням реального стану справ та конкретних  прикладів його бурхливої корупційної діяльності. Як можна охарактеризувати людину, котра ставши керівником державної установи, починає свою діяльність з відчуження державного майна задля власної користі?

Так так, шановний читачу, в прибережній зоні Дніпра в Коробівці де стоїть маєток нашого "героя", раніше була база відпочинку податкової адміністраціі. На ній до приходу Ткаченка  в податкову службу відпочивали та оздоровлювалися сотні простих службовців зі своїми дітьми. Продали ж базу за безцінь і знову через фірму тих самих бізнес-партнерів нинішнього горе-губернатора. Хто з підприємців не пам'ятає запроваджену за часів бувшого голови ДПА схему тридцяти-сорока відсоткових відкатів за повернення ПДВ та вимагання хабарів за кришування сумнівних операцій. Чи не всій Черкащині відома порушена СБУ кримінальна справа по факту фіктивного знищення акцизних марок старого зразка, які ділками від податкової адміністрації були продані за півціни, а потім з'явились в торговій мережі на пляшках підпільно розлитої оковитої. Можна пригадати і несанкціоноване підключення до електромережі ДПА власного ресторану, і операції з бюджетними коштами по державній програмі підтримки виноградарства та садівництва, і сумнівні операції з нерухомим майном, що потрапляло в податкову заставу,і т.д.. Саме тому ще на початку року я публічно виступив проти  призначення Ю.Ткаченка головою ОДА(про це писав Прочерк "Раджу Ю.Ткаченку не заходити в кабінет губернатора"). Тоді керівництво партії "УДАР", по квоті якої здійснювалося  призначення,до мене  не дослухалось і, як стало відомо згодом, не випадково. Не малий особистий інтерес до цього призначення мав заступник голови партії В.Ковальчук. До цього пана,який не має однозначної репутації (genshtab. info/ ковальчук віталій анатолійович), Ткаченка привели  два народні депутати від Черкащини регіонали Бобов та Ничипоренко. В цьому Ткаченко особисто зізнався на засіданні Самооборони Майдану. За нього також активно клопотала і добре знайома з часів Ющенка-Черевка народний депутат України І.Геращенко. І все це названими лобістами робилося не в ім'я реалізації ідеалів Майдану та інтересів жителів нашої області, а для створення системи експлуатації ресурсів та можливостей Черкащини певним колом зацікавлених осіб. Саме це ми з вами,шановні земляки, зараз спостерігаємо, про це пише "Прочерк","Провінція", "Ремарка" та інші засоби масової інформації. "Хрещені батьки" Ткаченка, які голосували за вбичі закони 16 січня,не без допомоги "хрещеника" знову обрані народними депутатами України. Сам Ткаченко,використовуючи службове становище спрямовує бюджетні кошти у свій власний бізнес, допомагає бізнес-партнерам з порушенням чинного законодавства будувати індичі ферми і віджимати у інших підприємців землю сільськогосподарського призначення. Користуючись послугами столичних покровителів, які дезинформують Президента про дійсний стан справ та відсутністю дієвого контролю з боку громади призначає на "хлібні місця" не фахових, але корисних йому людей і за їх сприяння будує світле майбутнє для себе та тіньових  членів цього далеко не ангельського картелю. Як же, запитаєте, Черкащина, Революція гідності та лозунг Президента "Жити по-новому"? Та ніяк! Жоден з пунктів так званої Програми дій обласної державної адміністраціі з гучною назвою "Від революції гідності-до гідного життя" не виконується. В області падає ділова активність, стрімко росте безробіття, збільшується заборгованість по заробітній платі, зростають темпи вимирання населення регіону. Якщо нічого не змінювати, ще більше зросте соціальна  напруженість, загостряться конфлікти як ті, що вже вийшли на поверню так і ті, що досі немов вулкан готові про себе нагадати. Далі розгул злочинності, безлад, неконтрольованість ситуації, громадянське протистояння. Чи винні у цьому війна,Путін,Росія? Абсолютно впевнений,що ні. Найбільший ворог у нас  внутрішній. З одного боку,це корупціонери, всякого роду пристосуванці, люди без совісті та честі, для яких особисте збагачення за рахунок суспільства є змістом усього життя, з іншого,-байдужість великої частини нашого суспільства, відсутність сміливості називати речі своїми іменами та небажання чинити спротив негативним явищам. Повертаючись до теми корупції в Черкаській ОДА,звертаюсь до пана Ткаченка. Юрію Олеговичу, ви не відповідаєте обов'язковим критеріям порядності ,принциповості та професійності, не підводьте Президента України, терміново подайте у відставку. Цим ви залишите за собою шанс стати на шлях чесного життя, збережете спокій своїй сім'ї та перспективи ведення підприємницької діяльності на Черкащині. Це для вас краще ніж бути звільненим з великим скандалом на вимогу обласної ради та громадськості області. Звертаюсь також до побратимів-майданівців, до всіх кому не байдужа доля нашого краю та доля ваших дітей. Ми не раби і не гості на нашій землі. Ми не стадо баранів і не люди другого сорту. Ми не  гірші за тих, хто з Києва намагається розпоряджатись ресурсами нашого краю та нашими долями. Закликаю вас, шановні земляки до єднання в ім'я майбутнього нашої рідної Черкащини, в ім'я гідного життя наших нащадків. Сьогодні на Черкащині народжується дуже  корисна ініціатива, яка полягає в ОБ'ЄДНАННІ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД області. Для її реалізації потрібна активна участь кожного з нас. Слідкуйте за інформацією, долучайтесь до спільної роботи. СЛАВА УКРАЇНІ!»


AddThis Social Bookmark Button  Порекомендувати друзям
 

Коментарі  

 
+2 #38 Геть 19.01.2015 13:03
То коли уже його поженуть?
 
 
-8 #37 Воля 28.11.2014 16:16
Цитую Черкассы:
Цитую Воля:
Цитую Черкассы:
Цитую Воля:
Закликаю вас, шановні земляки до єднання в ім'я майбутнього нашої рідної Черкащини, в ім'я гідного життя наших нащадків. Сьогодні на Черкащині народжується дуже корисна ініціатива, яка полягає в ОБ'ЄДНАННІ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД============Пане Чуприна це попахує сепаратом.......До чого Ви підбурюєте громадян?

Господи,какой пассаж.Ты хоть сам понял.что пропел? Теперь.для того.чтобы [censored] всё это оценил,предлагаю тебе назваться своим истинным "патриотичным" именем. А Вам, господин Чуприна,- Респект и Уважуха!
Почніть з себе на рахунок імені!!!Мені нема що приховувати я завжди стояв на сторожі України і буду стояти і захищати всіма доступними мені методами.І ніколи не ховався за чужими спинами і коли на Майдані убивали моїх однодумців я не сидів біля компа а приймав активну участь у всіх заходах.Зараз багато персонажів примазуються до ВО Майдан.......Ви часом не один з таких?

Слушай сюда," великий страж",интересов Украины.Если сравнить твои героические потуги ,с ситуацией,которая сложилась у нас в Украине,то можно уверенно констатировать,что на образ Бэтмона,ты явно не тянешь.В отличие от тебя,никто из тех,кто включился в дискуссию,не рвал на себе рубашку,рассказывая о своих героических подвигов на Майдане. Так что смени риторику,герой невидимого фронта.
А навіщо мені образ"Бетмона"?В мене є свій образ.Мені з тобою нема що дискутувати тому що від тебе нічого розумного я не почую.Гуди далі!!!
 
 
+6 #36 Черкассы 28.11.2014 12:30
Цитую Воля:
Цитую Черкассы:
Цитую Воля:
Закликаю вас, шановні земляки до єднання в ім'я майбутнього нашої рідної Черкащини, в ім'я гідного життя наших нащадків. Сьогодні на Черкащині народжується дуже корисна ініціатива, яка полягає в ОБ'ЄДНАННІ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД============Пане Чуприна це попахує сепаратом.......До чого Ви підбурюєте громадян?

Господи,какой пассаж.Ты хоть сам понял.что пропел? Теперь.для того.чтобы [censored] всё это оценил,предлагаю тебе назваться своим истинным "патриотичным" именем. А Вам, господин Чуприна,- Респект и Уважуха!
Почніть з себе на рахунок імені!!!Мені нема що приховувати я завжди стояв на сторожі України і буду стояти і захищати всіма доступними мені методами.І ніколи не ховався за чужими спинами і коли на Майдані убивали моїх однодумців я не сидів біля компа а приймав активну участь у всіх заходах.Зараз багато персонажів примазуються до ВО Майдан.......Ви часом не один з таких?

Слушай сюда," великий страж",интересов Украины.Если сравнить твои героические потуги ,с ситуацией,которая сложилась у нас в Украине,то можно уверенно констатировать,что на образ Бэтмона,ты явно не тянешь.В отличие от тебя,никто из тех,кто включился в дискуссию,не рвал на себе рубашку,рассказывая о своих героических подвигов на Майдане. Так что смени риторику,герой невидимого фронта.
 
 
+6 #35 АТО 2 для ВОЛІ 27.11.2014 19:59
Все те ж саме може сказати Черкаси:" мої однодумці, заходи на підтримку"... І буде сто раз правий: тут не перевіриш ці фрази, хоча б назвись Обамою. А може під ніком Черкаси ховається учасник АТО у відпусці... Тоді ви будете виглядати дуже не привабливо. Може Черкаси просто соромязливий і не пише про те що не можна перевірити? А Чуприна все ж таки молодець! Не боїться сказати те що думає. Таких безбашених ( в хорошому сенсі) людей ще пошукати треба. Дійсно - РЕСПЕКТ , як пише ще один пан. Сміливець і боєць!
 
 
-5 #34 ВОЛЯ 27.11.2014 19:24
Цитую АТО:
Цитую Воля:
Цитую Черкассы:
Цитую Воля:
Закликаю вас, шановні земляки до єднання в ім'я майбутнього нашої рідної Черкащини, в ім'я гідного життя наших нащадків. Сьогодні на Черкащині народжується дуже корисна ініціатива, яка полягає в ОБ'ЄДНАННІ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД============Пане Чуприна це попахує сепаратом.......До чого Ви підбурюєте громадян?

Господи,какой пассаж.Ты хоть сам понял.что пропел? Теперь.для того.чтобы [censored] всё это оценил,предлагаю тебе назваться своим истинным "патриотичным" именем. А Вам, господин Чуприна,- Респект и Уважуха!
Почніть з себе на рахунок імені!!!Мені нема що приховувати я завжди стояв на сторожі України і буду стояти і захищати всіма доступними мені методами.І ніколи не ховався за чужими спинами і коли на Майдані убивали моїх однодумців я не сидів біля компа а приймав активну участь у всіх заходах.Зараз багато персонажів примазуються до ВО Майдан.......Ви часом не один з таких?

Шановний ВОЛЯ! Написати можна все що завгодно. Можна сказати, що це ви примазуєтесь до Майдану, хоча весь час їздили на антимайдан. А як ви докажете обратне? Судячи з вашої активної роботи, це ви весь час сидите за компом. Хоча чомусь звинувачуєте в цьому інших. Повірьте , я не ваш опонент. Просто так виглядає зі сторони. З третьої сторони.
Я не звинувачую я попросту задав цій особі запитання. Хотя звісно що він правду не скаже.Но все же цікаво буде почути його відповідь.На рахунок доказувати обратне я це зайве навіщо? Мені і доказувати не потрібно за мене скажуть мої однодумці і побратими з якими я був і буду на заходах на підтримку моєї країни УКРАЇНИ.
 
 
+6 #33 АТО 27.11.2014 17:26
Цитую Воля:
Цитую Черкассы:
Цитую Воля:
Закликаю вас, шановні земляки до єднання в ім'я майбутнього нашої рідної Черкащини, в ім'я гідного життя наших нащадків. Сьогодні на Черкащині народжується дуже корисна ініціатива, яка полягає в ОБ'ЄДНАННІ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД============Пане Чуприна це попахує сепаратом.......До чого Ви підбурюєте громадян?

Господи,какой пассаж.Ты хоть сам понял.что пропел? Теперь.для того.чтобы [censored] всё это оценил,предлагаю тебе назваться своим истинным "патриотичным" именем. А Вам, господин Чуприна,- Респект и Уважуха!
Почніть з себе на рахунок імені!!!Мені нема що приховувати я завжди стояв на сторожі України і буду стояти і захищати всіма доступними мені методами.І ніколи не ховався за чужими спинами і коли на Майдані убивали моїх однодумців я не сидів біля компа а приймав активну участь у всіх заходах.Зараз багато персонажів примазуються до ВО Майдан.......Ви часом не один з таких?

Шановний ВОЛЯ! Написати можна все що завгодно. Можна сказати, що це ви примазуєтесь до Майдану, хоча весь час їздили на антимайдан. А як ви докажете обратне? Судячи з вашої активної роботи, це ви весь час сидите за компом. Хоча чомусь звинувачуєте в цьому інших. Повірьте , я не ваш опонент. Просто так виглядає зі сторони. З третьої сторони.
 
 
-5 #32 Воля 26.11.2014 22:46
Цитую Черкассы:
Цитую Воля:
Закликаю вас, шановні земляки до єднання в ім'я майбутнього нашої рідної Черкащини, в ім'я гідного життя наших нащадків. Сьогодні на Черкащині народжується дуже корисна ініціатива, яка полягає в ОБ'ЄДНАННІ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД============Пане Чуприна це попахує сепаратом.......До чого Ви підбурюєте громадян?

Господи,какой пассаж.Ты хоть сам понял.что пропел? Теперь.для того.чтобы [censored] всё это оценил,предлагаю тебе назваться своим истинным "патриотичным" именем. А Вам, господин Чуприна,- Респект и Уважуха!
Почніть з себе на рахунок імені!!!Мені нема що приховувати я завжди стояв на сторожі України і буду стояти і захищати всіма доступними мені методами.І ніколи не ховався за чужими спинами і коли на Майдані убивали моїх однодумців я не сидів біля компа а приймав активну участь у всіх заходах.Зараз багато персонажів примазуються до ВО Майдан.......Ви часом не один з таких?
 
 
+3 #31 Воля 26.11.2014 22:33
При чому тут блок Порошенка?Подивись на наших земляків чигиринців які продалися проголосовали за зубика.Що ви ждете яке покращення?Вас купили ви раби.Бог також рабів в рай не пускає.Так що сидіть і не скигліть це я за тих хто голосував за зубика. СЛАВА УКРАЇНІ!!!!
Довожу до твоего сведения,что именно бпп, негласно, дал карт бланш зубику, чтобы он спокойно, не имея сильного конкурента, баллотировался,а точнее нагло скупал голоса на 195 округу ,при полной поддержке админ. ресурса.Это и было объяснением,почему бпп,не выставил на этом(195) округе своего кандидата. Тебе нужны ещё какие нибудь доказательства? Так что перед тем как оппонировать,включай мозги. Друг ты мой сердешный! А в остальном с тобою я,очень даже согласен.Я бачу Ви такий нервовий Вам потрібно випити таблетку і заспокоїтись.То що простежується слід деяких осіб із БПП з Зубиком я і без тебе замітив це не можливо було не замічати коли він свої "депеши" наклеював на агітки БПР Блок (БПП) це велике обєднання і як говорять (в семье не без урода) є і там заслани кізячки,тільки не потрібно по одному факту засуджувати весь блок.Мене одне вражає невже люди не бачать хто такий Зубик це людина пристосуванець завтра не дай Бог прийдуть московитско-фашистки окупанти він їм буде служити вірою і правдою.Поділиться думками чому в нас люди беруть кошти на виборах?.....В мене кум порядна людина він мені довго не признавався що на попередніх виборах взяв кошти в сумі 450грн.Знаєте я після цього думав все перестану його поважати як людину но коли він мені сказав що в нього на той час не було навіть коштів на хліб а в нього троє діток я задумався над цім питанням.Скажу чесно і до мене приходили і пропонували кошти звісно я не взяв.Я думаю поки ми будемо рахувати копійки то нас можна купити чому таки Зубики і не зацікавлені щоб наші люди жили заможно тоді хто на це поведеться думаю ніхто.СЛАВА УКРАЇНІ!!!..
 
 
-1 #30 Воля 26.11.2014 22:04
Цитую О.ЧУПРИНА:
Цитую Воля:
Цитую О.ЧУПРИНА:
Цитую Іноді читаю:
Лист звичайно цікавий, але ні одного факту, доказу немає, я би сказала що події які ви описуєте в своему листі можна прирівняти до напису на заборі, там теж багато чого пишуть. Особисто я вважаю що на сьогоднішній день кращого губернатора ніж [censored] в нашій облаті не знайдеш, а різного роду "посіпак" вистачинь на кожного когоб не призначили

Доказу немає де?У Вас дома,в дитячому садку,чи райраді?Ви та ті до кого ви наближені добре знайомі з Черевком.Запитайте у нього,якою ціною він "закрив" низку криміналних справ.Ну,а щодо бази відпочинку і вілли,зобов"язуюсь Вас особисто повезти в це місце та надати копії документів.Як мене знайти Ви знаєте.Тепер про "найкращого "губернатора".Він людина далека від проблем регіонального управління і просто мало освічена.
Пан Чуприна я за Вас віддав голос на виборах но тут я з вами не згідний.Можна і чистому аркуші знайти грязюку.

Пишу те,що точно знаю.Готовий привести до суду не одного свідка?У В чому конкретно Ви не згідні?
Пан Чуприна якщо в Вас є і свідки то чому Ви не звернулись до правоохоронних органів?Доведіть цю справу і народ Вам повірить а так це виглядає дуже дивно. А писати можна папір все витримає.Бажаю Вам успіху в цій справі.
 
 
-17 #29 Бувалий 26.11.2014 15:13
Ткаченка звичайно потрібно гнати,але Чуприну не призначать тому,що він порозганяє усіх злодюг,а це не вигідно і Києву.
 
 
+14 #28 Гость 26.11.2014 13:30
Цитую А судді хто?:
Може й повірив би Чуприні, якби не його віддана служба Льошенкові, Медведчуку і Кучмі.
Не вистачало ще такого "експерта" з есдеківським минулим!

Все мы грешны "сын мой"!Хорошо,что есть прошлое,настоящее и будущее у Чуприны.Дай Бог ему многое лета! Меня больше сейчас "беспокоишь ты,- без прошлого,а значит без настоящего и будущего.Сходи в церковь,помолись за здравие своих недругов и вера к тебе вернётся! Аминь!
 
 
+5 #27 Гость 26.11.2014 13:20
Цитую 555:
Букв написал много,а вложить в них смысл опять забыл :-x

Если Бог обделил разумом,-это беда.Хорошо,что хоть буквы запоминаешь.значит есть небольшое различие с животным.
 
 
+4 #26 Гость 26.11.2014 13:11
Цитую Воля:
Цитую Гость:
Вся беда в том,что парламентские выборы показали,что блок петра [censored] ставку делал на тех,у кого не всё в порядке с законом,а это значит.что для этих "любих друзив",проявлять личную инициативу,да ещё если она идёт в разрез с действиями самого пороха-смерти подобна. Так что все эти, так называемые губернаторы,депутаты , плотно сидят на крючке,как в своё время они сидели на крючке у януковича. Может ли кто нибудь положить конец этому позорному явлению?Может-это мы с вами,те кто действительно не хочет продолжать жить в стране с бандитским прошлым.
При чому тут блок Порошенка?Подивись на наших земляків чигиринців які продалися проголосовали за зубика.Що ви ждете яке покращення?Вас купили ви раби.Бог також рабів в рай не пускає.Так що сидіть і не скигліть це я за тих хто голосував за зубика. СЛАВА УКРАЇНІ!!!!

Довожу до твоего сведения,что именно бпп, негласно, дал карт бланш зубику, чтобы он спокойно, не имея сильного конкурента, баллотировался,а точнее нагло скупал голоса на 195 округу ,при полной поддержке админ. ресурса.Это и было объяснением,почему бпп,не выставил на этом(195) округе своего кандидата. Тебе нужны ещё какие нибудь доказательства? Так что перед тем как оппонировать,включай мозги. Друг ты мой сердешный! А в остальном с тобою я,очень даже согласен.
 
 
+6 #25 Адвокат 26.11.2014 12:51
Цитую іван:
Після прочитаного активні частині Чигиринщени, для якоі Патріотизм Ідеологія Порядність мають не пусте значення, стало зрозуміло чому керманич області всіляко старався не дослухатись та відкрито ігнорував протестні критичні звернення частини депутатів Чигиринськоі районоі ради та Г О Народноі ради направлені на адресу голови районоі ради пана Литвина

Если правды ради сказать.то литвин-это виборча посада,а вот голова рай.держ.админ назначенна и ответственна только голове обл.держ.админ,то есть-[censored].Так вот вопрос:"Мог бы морально чистый руководитель, назначить своим подчинённым,мягко говоря не морально. а прямо аморального руководителя Чигиринского района"? Или я не прав?
 
 
+2 #24 О.ЧУПРИНА 25.11.2014 23:23
Цитую До роздумів:
Гарних діячів готувала компартія:

1982
1983
Інструктор Соснівського райкому Компартії України
м. Черкаси

1983
1988
Інструктор,завідуючи й промислово-транспортним від-ділом Черкаського міському Компартії України.
м. Черкаси

1988
1990
Секретар парткому з правами райкому Науково-вироб- ничого об’єднання «Ротор»
м. Черкаси

1990
1992
Заступник генерального директора науково-виробничо- го об’єднання «Ротор»
м. Черкаси

1992
1997
Директор науково-виробничої фірми «Алфіс»
м. Черкаси

1997
1998
Заступник голови правління ВАТ «Черкаський цукро-рафінадний завод»
м. Черкаси

1998
2001
Директор ТОВ «Черкасиоптімпортгаз »
м. Черкаси

2001
2005
Директор ДП «Енергоальнс-Черкаси»
м. Черкаси

2006
2008
Директор ТОВ «Черкасиоптімпортгаз »
м.Черкаси

Дякую.Тільки не лініться писати все,що знаєте.До 1982 року,служба в Армії(центр АСУ Ленінградської армії протиповітряної оборони),інженер ЧЗТА,заступник начальника обчислювального центру обстатуправління.За сумісництвом викладач ЧДТУ,автор 15-ти наукових публікацій в галузі управління.Організатор та учасник впровадження автоматизованої системи для обліку,планування та управління в Черкаській області.Організатор та один з викладачів(разом з професорами С.Губарем, Т.Ковальчуком та Ю.Кочкарьовим) першої в області школи господарського управління для підготовки резерву кадрів для промисловості,трансп орту та зв'язку.Що Вас ще цікавить?
 
 
+2 #23 АТО 25.11.2014 23:09
Цитую О.ЧУПРИНА:
Цитую Воля:
Цитую О.ЧУПРИНА:
Цитую Іноді читаю:
Лист звичайно цікавий, але ні одного факту, доказу немає, я би сказала що події які ви описуєте в своему листі можна прирівняти до напису на заборі, там теж багато чого пишуть. Особисто я вважаю що на сьогоднішній день кращого губернатора ніж [censored] в нашій облаті не знайдеш, а різного роду "посіпак" вистачинь на кожного когоб не призначили

Доказу немає де?У Вас дома,в дитячому садку,чи райраді?Ви та ті до кого ви наближені добре знайомі з Черевком.Запитайте у нього,якою ціною він "закрив" низку криміналних справ.Ну,а щодо бази відпочинку і вілли,зобов"язуюсь Вас особисто повезти в це місце та надати копії документів.Як мене знайти Ви знаєте.Тепер про "найкращого "губернатора".Він людина далека від проблем регіонального управління і просто мало освічена.
Пан Чуприна я за Вас віддав голос на виборах но тут я з вами не згідний.Можна і чистому аркуші знайти грязюку.

Пишу те,що точно знаю.Готовий привести до суду не одного свідка?У В чому конкретно Ви не згідні?

Пане Чуприна! Ви- молодець! Ви- боєць! Ви- приклад! Так триматися!
 
 
+7 #22 Ганна 25.11.2014 22:40
Цитую Адвокат:
Я думаю.что дискуссия,виновен.не виновен, неуместна.Поступило обвинение,скажем так,серьёзное обвинение первого лица области. значит этим должны заняться специальные структуры. А на период расследования должностное лицо,которое попало под обвинение, должно на период следствия отстраненао от должностных обязанностей.

На все 100%!
 
 
+5 #21 Черкассы 25.11.2014 22:38
Цитую Гость:
Вся беда в том,что парламентские выборы показали,что блок петра [censored] ставку делал на тех,у кого не всё в порядке с законом,а это значит.что для этих "любих друзив",проявлять личную инициативу,да ещё если она идёт в разрез с действиями самого пороха-смерти подобна. Так что все эти, так называемые губернаторы,депутаты , плотно сидят на крючке,как в своё время они сидели на крючке у януковича. Может ли кто нибудь положить конец этому позорному явлению?Может-это мы с вами,те кто действительно не хочет продолжать жить в стране с бандитским прошлым.

Совершенно согласен!
 
 
+3 #20 О.ЧУПРИНА 25.11.2014 21:56
Цитую Воля:
Цитую О.ЧУПРИНА:
Цитую Іноді читаю:
Лист звичайно цікавий, але ні одного факту, доказу немає, я би сказала що події які ви описуєте в своему листі можна прирівняти до напису на заборі, там теж багато чого пишуть. Особисто я вважаю що на сьогоднішній день кращого губернатора ніж [censored] в нашій облаті не знайдеш, а різного роду "посіпак" вистачинь на кожного когоб не призначили

Доказу немає де?У Вас дома,в дитячому садку,чи райраді?Ви та ті до кого ви наближені добре знайомі з Черевком.Запитайте у нього,якою ціною він "закрив" низку криміналних справ.Ну,а щодо бази відпочинку і вілли,зобов"язуюсь Вас особисто повезти в це місце та надати копії документів.Як мене знайти Ви знаєте.Тепер про "найкращого "губернатора".Він людина далека від проблем регіонального управління і просто мало освічена.
Пан Чуприна я за Вас віддав голос на виборах но тут я з вами не згідний.Можна і чистому аркуші знайти грязюку.

Пишу те,що точно знаю.Готовий привести до суду не одного свідка?У В чому конкретно Ви не згідні?
 
 
+3 #19 Черкассы 25.11.2014 21:52
Цитую Воля:
Закликаю вас, шановні земляки до єднання в ім'я майбутнього нашої рідної Черкащини, в ім'я гідного життя наших нащадків. Сьогодні на Черкащині народжується дуже корисна ініціатива, яка полягає в ОБ'ЄДНАННІ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД============Пане Чуприна це попахує сепаратом.......До чого Ви підбурюєте громадян?

Господи,какой пассаж.Ты хоть сам понял.что пропел? Теперь.для того.чтобы [censored] всё это оценил,предлагаю тебе назваться своим истинным "патриотичным" именем. А Вам, господин Чуприна,- Респект и Уважуха!
 

Додати коментар

Якщо Ви знайшли у тексті статті помилку, виділіть її та натисніть комбінацію клавіш Ctrl+Enter

Коментарі публікуються у відповідності до правил попередньої модерації (читати)

  


Ви на сторінці: Головна ПРОЕКТИ Власна думка Олександр Чуприна: «Пане Ткаченко, у відставку кроком руш!»