Ремарка: наш погляд на події

За чесну владу

Головний дорожник області: «сподіватися на капітальний ремонт доріг цього року не варто»
26 травня 2015, 16:56 Друк

«Не дороги, а решето!», «Куди йдуть кошти із акцизного збору на паливо?», «Латки сходять весною зі снігом!», «Хто мені компенсує витрати на ремонт машини?!». Такі найпопулярніші скарги та закиди черкаських водіїв до дорожників. На них дав відповідь директор ДП «Черкаський облавтодор» Олександр Северин. 

– Чи підраховували ви кількість скарг, які надходять на підприємство щодня? Що відповідаєте на них людям?

– Спеціально всі скарги та звернення не підраховував. Але люди приходять постійно. Нещодавно до мене у кабінет навіть прийшов озброєний чоловік. Та після тривалої розмови ми потиснули один одному руки. Усім я пояснюю одне й те ж: ДП «Черкаський облавтодор» – це підрядна організація, яка на замовлення виконує роботи. Замовником є Служба автомобільних доріг у Черкаській області. Якщо є замовлення і гроші, то ми працюємо.

– То яка ж нині ситуація із замовленнями і грошима?

– Згідно проведених нами досліджень, на дорогах обласного підпорядкування більше 200 тис. м кв. потребують ямкового ремонту. На сьогодні ми «залатали» лише 4 тис. м кв. Гроші, виділені на травень, вже освоїли до копійки. Якщо фінансування до кінця сезону буде своєчасним, то максимально, що можемо зробити – це стільки ж. Бо грошей на усе не вистачить.

– А як же ж той мільярд гривень, який уряд виділив на ремонт доріг в Україні? (Із такою заявою виступив Прем’єр-міністр Арсеній Яценюк 15 травня, – ред.)

– Так, заява така була. Але кошти ці надходять частинами і не регулярно. У лютому, наприклад, надходжень не було і ми не могли вчасно сплатити податки, за отримали штраф у 800 тисяч. Зараз доводиться працювати у борг із постачальниками матеріалів, задіювати власні кошти підприємства. Так, у березні нам профінансували робіт на 4,3 млн, а виконали ми на 5.

– А як щодо якості виконаних робіт? Водії скаржаться, що латки на дорогах і сезону не витримують.

– На свою роботу ми даємо рік гарантії. Раніше ямковий ремонт був більш якісним, бо робився за всіма правилами: спочатку ліквідовували саму яму, а потім робили поверхневий обробіток, щоб не утворювалися тріщини довкола. Тепер, за браком коштів, другий етап ми випускаємо.

– Поясніть ще сам принцип латання, коли ви одну яму робите, а п’ять поспіль пропускаєте?

– Матеріалу у нас обмаль, тому ми намагаємося його використовувати раціонально. Засипаємо його лише у найглибші ями, бо у неглибоких – він асфальт не триматиметься. Їх ще й треба фрезерувати, а від цього у асфальті довкола утворюються тріщини. Із них із часом утворюються нові ями.

– Чи є надія у водіїв на капітальний ремонт шляхів цьогоріч?

– Ситуація із фінансуванням, яка складається на сьогодні такої надії не дає. Якщо минулого року, коли долар коштував по 8 грн і матеріали, відповідно, були у рази дешевшими, нам виділили 74 млн грн., то цього року на ремонти доріг заклали 78 млн. Та й ті перераховують із затримками. До того ж за минулий рік через заборгованості із зарплатнею із підприємства звільнилося 300 осіб. Звичайно, надія на краще завжди має бути, але якщо реально дивитися на речі – то на капітальний ремонт сподіватися не варто. Нам би ямковий посилити… Але нам реально вистачить менше, ніж на 5 % від того, що варто було б зробити.

Джерело: Вчасно.


AddThis Social Bookmark Button  Порекомендувати друзям
 

Додати коментар

Якщо Ви знайшли у тексті статті помилку, виділіть її та натисніть комбінацію клавіш Ctrl+Enter

Коментарі публікуються у відповідності до правил попередньої модерації (читати)

  


Ви на сторінці: Головна ТЕМИ Місцеві новини Головний дорожник області: «сподіватися на капітальний ремонт доріг цього року не варто»